FRANS STROUS FOTOGRAFIE

Stuur e-mail mail_outline  

Frans Strous Fotografie heeft gewerkt voor:

IKEA Nederland, IKEA België, Siemens, Draka Holding, Lensvelt, Tempo Team, Randstad Nederland, Schindler Liften, Hitachi Europe, CZ. ZLM, Holmatro Reddings- en Industriegereedschappen, Meeus, Pfizer, TD Medical, Amphia Ziekenhuis, Albert Schweizer Ziekenhuis, Dudok Legal, Rassers Advocaten, Van Oers Accountancy en Advies, Grünenthal, KS Profiel, Dremel, Equity Estate, Blacktrace, Alvero Kantoormeubelverhuur, RSM Nederland, ISS Facility Services, Fontys, Nederlandse Bouw Unie, Mastboom Huis, Tarkett Desso, Gemeente Breda, Revant Revalidatiecentra, FWG, NPN Drukkers, Breda's Museum, Euler Hermes, Euretco, De Riethorst Stromenland, Opera Concept & Design, GGN Mastering Credit, Imtech, Leen Bakker, Kas Bank, Wisa, O.M.A., Van der Plas Meubel en Project, Seatrade, Univar, Parnassia Bavo Groep, Doe Maar, XS Platforms, Layher, Orpheus Theater, Vawi, Interchicken, Tros, M.A.N. Trucks, Stad en Bedrijf, Schwarzkopf, Pervasco, Interboat, FCI, Adimon

Stuur e-mail mail_outline  

Over Frans Strous/Contact Een goede foto zegt meer dan 1000 woorden

Frans Strous vond als jong volwassene zijn roeping: fotografie. Vraag hem wat hem daarin zo aantrok, en hij noemt je meerdere redenen. Hij is gegrepen door de veelzijdigheid waarmee je tegen het leven kan aankijken en wil dit overbrengen in de meest aantrekkelijke en boeiende vorm. De invloed van welk standpunt je inneemt, de afstand tot het onderwerp die je voelt of kiest, op welk tijdstip je een foto neemt en welke rol het licht speelt, intrigeerden hem mateloos. En niet te vergeten de invloed van het humeur van de fotograaf of als het om mensen gaat die gefotografeerd worden. Genoeg te ontdekken voor een heel leven, waarbij je mensen in alle mogelijke gedaanten ontmoet. Daarnaast intrigeren moderne nabewerkingstechnieken hem mateloos omdat het hem meer creatieve mogelijkheden biedt.


Dat hij zijn roeping al snel mocht vormgeven als bedrijfsfotograaf en –filmer bij een internationaal bedrijf, sleep hem tot een allround vakman. Met een scherp oog voor het bijzondere van het alledaagse en het professionele vermogen dat in schitterende en pakkende beelden om te zetten. In 1989 opende hij zijn eigen studio. Sindsdien weten reclamebureaus, communicatiebureaus en bedrijven van klein tot multinational hem te vinden voor: advertising, stills, lifestyle, portret, interieurs en reportages.


Waarom? Omdat hij zich onderscheidt door zijn inlevingsvermogen, maar ook door de creatieve manier waarop hij tot concepten komt en zijn werk vormgeeft. Dat doet hij graag op locatie, met de meeste kans dat het onverwachte of toevallige bijdraagt aan buitengewoon mooie beelden.


Frans heeft nog steeds een passie voor zwart-wit en met name voor de authentieke materialen zoals Polaroid 55. Hij maakt naast opdrachtfotografie steeds meer tijd vrij voor eigen werk. Kijk en oordeel zelf.

Stuur e-mail



* Invoer verplicht
Website by Tomston